Friday 24 June 2011

cHiNtA GiLA

ini dia cinta gila aku..
mmg cinta ini gila..
n nk gila sbb cinta..
nama die ahmad syafiq asraf azmi..
cmne la blh tersangkut kt die...
tp yg pasti aku syg die
 setengah mati...
chewah ayat..
hopefully kitorang hepy selamanya..









Perkenalan bermula sejak dari form 5 lg..
waktu 2 aku kelas 5 g n die 5 ert.
kitorang xpnh bertegur sapa Cuma lihat dari jauh..aku fikir budak ni sombong..n mcm xterurus je pjalanan hidup die..aku pun bukan sombong tp xkan la aku nk tegur die dlu..xkan perigi cari timba kot..em..stop dlu cite sal 6 tahun lpas..kite bukak cte fecebook…di fb la bermulanya perkenalan rapat kami,,waktu 2 jiwa aku kosong..ada pakwe mcm xde pkwe..mmg retak menanti belah n akhirny ex pkwe aku membelah aku.hehe..em..so single la…pas 2 aku pun usha pic budak2 5 ert..sekali aku pun tgok pic die..aku pun say hi kt box chat 2…masa 2 jugak die tgh usha pic aku..kebetulan betol..pas 2 die pun gune la kwn kitorang fauziah untuk memancing aku…huhu..si fauziah lak msj aku ckp syafiq mintak nbo fon..mcm budak2 plk rse..dalam hati aku pkir xgentle betol..npe xmntak sendiri..aku pun ckp xkisah la bg je kwn2 xpe kot..pas 2 bermulanya face 2 face kami pd 090411..ms 2 si fauziah kua ng pkwe die..em..aku pulak 1st time tgok syfiq aku tgok serabutnye budak ni..hehe..tp skrg da ensem..hehe..aku betol2 kagum ng sikap die yg xputus2 menackle aku..ramai yg ckp aku n die pasangan serasi..hehe..sbb otak sme2 gila..kitorg open minded...aku xtahu cmne nk hidup if xde die..die org kdua yg aku syg..hari2 kami bahagia.






.syg..b syg kmo tau..b tau kmo msh ragu2 ng cinta b tp b setia menunggu kamo..b tau b byk slah ng kmo..wlu apa pun I LOVE U..tetap xkan berubah....<3..






mmg aku byk sgt slah ng die..aku appreciate sgt ms dia tlg aku ssh ari 2..aku xcident..dielah yg byk bantu aku..aku harap hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat..


No comments:

Post a Comment