Saturday 25 June 2011

hampa hatiku

aku rase dipermainkan jee..
atau mgkin perasaan aku je..
ada minah ni die kte die xgurl syafiq..
so aku xkesah la kan..
pas 2 die blh komen cmni kt pic aku..
 ingatkn enganged dh,upenye plessg jew..kat profil u jew ade enganged with syafiq????profil die xdok pon.....jgn tepuk sblh tngan yew....hati2...nape die ckp cm2..mula2 die tny aku da engaged ke..
aku kte lam proses..
pas 2 die ckp cm2.,,ingt die main2..skli aku usha profile syafiq gune fb lain..
mmg die hidden kan aku punye pic n relationship kami..
knpa Ahmad syafiq asraf azmi..
aku xfaham..
knpa aku diperlakukan mcm ni,.
malu ke sbb couple ng aku atau 2 slh 1 cara die nk lupakan aku...
aku sdh Ya Allah,,
hati aku hancur..
tp aku pura2 jee buat xde pape..
tp air mata trus mengalir,,
knpa aku ya Allah..

bile aku tny die die ckp mungkin ada org hacked die punye fb,..
mgkin ada org bukk fb die..
spe lg tau pwood die slain aku..
knp PLU HIDDEN aku..
npe xremove or block trus aku dari fb die..
ni pwood pun da tukar..npe nk rhsia dri aku,,
ya Allah..aku xkuat..xmmpu akuu  nk lalui segalanya..
pd sape aku nk mgadu..
kalau die pun ckp cm2..
OMG !!.. knp sume ni perlu aku lalui ya Allah..
bantulah aku..aku iinsan lemah..bantulah aku untuk menempuhi ujian dariMu..
aku hny mmpu berdoa..
knpa org yg aku syg buat cmnii kt aku..
apa yg mereka nak dri aku..
aku ni teruk ke..
aku ni hina sgt ke..
mmg xbek burukkan diri sendiri tp mgkin 2 yg org pk sal aku..
SYAFIQ ASRAF pnh ckp.. kesetiaan diutamakan,kejujuran diutamakan..
tp smpi setakat ni die jujur je pd aku..
YA ALLAH,, tunjuklah padaku makna di sebalik sume ini..
saat aku mencintai die n bg seluruh cinta aku pada die aku diperlakukan mcm ni ke..
betol ke sume ni..akuu mcm xpcaya dia cm2..tp ini kenyataan...


Oh Tuhan
Tolonglah diriku
Aku sungguh menginginkan dia
Tuk mencintaiku
Dan mendampingiku
Di dalam hidupku ini

Oh Tuhan
Bukalah hatinya
Untuk melupakan kesalahanku
Yang tlah menjadi duri
Di dalam hatinya
Dan melukai hatinya

Reff:
Tolonglah
Dekap aku
Yang melukaimu
Aku ingin
Engkau tahu
Aku slalu cinta padamu

Aku tlah menyesalinya
Semua




No comments:

Post a Comment