Tuesday 14 June 2011

funny vs sad

salam..
pg2 lg aku p appointment..
ms tgh tunggu turn..aku p mkn dlu kt cafe..laparla katakan..pg ni mam ng sudu n garfu..ala2 mat salleh gitu...
huhu..aku pun makanla,sebelum 2 doa msti kne baca..dah habis nasi,aku nk ratah ayam pulak..aku pun mencapai garfu dan sudu.tp ayam 2 hidup lg,boleh pulak ayam 2 tergolek ke atas lantai...(dengan muka malu2 aku taip mesej kt pakwe aku sambil senyum dalam hati)..nk cover la katakan..adoi..malu gile (blushing pun xbis lg ni)..kui3..dengan pantasnya aku meneguk air untuk mencover diriku yang malu ni..hihi..nsb baek la org buat2 xperasan..huhu..klakar betol..2 cite kelakar yg sedihnya bila jmpa doktor..hmm...sampai bila aku mampu teruskan hidup ni..emm..xmo la sedih2..(touching la plk..)..k..smbung cite..em..pas 2 nk kne amek blood investigation plk..menunngu lg aku..pnantian mmg 1 pyeksaan bg org yg xsuke menunggu mcm aku ni..hehe..em..tgOk jam akhirnya da jam 1340H. da nsb badan.. dah la aku kje ptg ni..tp nsbla smpat sampai tempat kje..2 je cite ari ni..hi..

No comments:

Post a Comment