Tuesday 21 June 2011

INI OrANG yaNg Kitee SayAnG

1st org yang kite syg mestillah family kite...syg sgt kt diorang tnpa diorang sapelah shaharie mazleinaa ni..hehe..
ni Maznah Binti Hassan..best mama in the world..aku syg sgt kt ma aku ni..anak mana yg xsayang mak kan..hehehe..terima kasih ma sbb jaga adik dari adik kecik sampailah adik besar..jasamu akan ku kenang sehingga akhir nafasku...em..mst ttnya2 mna pic abah..abah xsuke bergambar..so,xleh tjuk la muka die kt cni..nti la nk try tgkap curi2 pic die n ltak kt cni..hehehe..biar 1 dunia tau ni ma n abah aku..hehe..
ni pulak adik aku nurul syuhada binti fauzi..baik sgt2 ng aku..kitorg mcm bestfren...dlu masa kecik suke gaduh2 tp skrg da xgaduh..sume dah besar..besar die sket je dri aku..hehe..
same x kitorang..hehe..



ni adek bongsu..nama die muhammad abdul aziz..seorg budak yang nakal
and sllu gaduh ng aku..tp die syg kt aku...die suke sakiti hati aku..tp xkisah pun biasa la budak2..lau gaduh mesti aku yang ngis..bukan die.kirenya aku ni lg manja la dari die..hehehe...
em..dan sterusnya abang2 aku..
mazlan n mohd mazjoney...diorang abg yang baik...pic xde lam simpanan sbb 2 xleh ltk..papepun terima kasih sbb selalu menegur kesalahan yang aku buat sehinggalah aku berjaya smpai ke hari ini...i love my family...

No comments:

Post a Comment